Повернутися до звичайного режиму

ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ
бухгалтерії відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради:

Заклади загальної середньої освіти
Заклади дошкільної освіти
Заклади позашкільної освіти



ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ

Плани закупівель
Закупівлі
Публічні закупівлі


Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо

Назва конкурентної процедури

Відкриті торги з особливостями

Публічне посилання на закупівлю

https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2023-11-27-005208-a/lot-88518fb4da7d4cd7b813f40655360276

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік (кошти місцевого бюджету Гусятинської селищної ради)

Обґрунтування очікуваної вартості

Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників), в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Очікувана вартість формувалась за результатами проведення моніторингу цін, відповідно до найнижчої ціни яка була встановлена для бюджетних організацій на момент проведення моніторингу відповідно до ПКМУ від 22.02.2023 №898. Ціна на предмет даної закупівлі обов'язково повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції вартість послуг, пов’язаних з транспортуванням газу до точки входу в газорозподільну систему, до якої підключено об’єкти Замовника, витрати на оплату послуги замовленої потужності, що здійснюється постачальником газу на підставі Договору транспортування природного газу з Оператором ГТС, відповідно до норм Кодексу ГТС за тарифами, що визначені НКРЕКП.

При цьому до ціни газу не включається вартість послуг з розподілу природного газу, що є предметом регулювання окремого договору між Замовником та Оператором газорозподільної системи.

Відповідно до розрахунків вартості проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 2 648 622,40 грн з ПДВ.


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами)

1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Реконструкція закладу загальної освіти із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин, Тернопільської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція).

2. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

3. Публічне посилання на закупівлю: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/45157665

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації: Технічне завдання передбачене Додатком 3 до Тендерної документації.

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 830 788,40 грн. з ПДВ.

6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до рішення Гусятинської селищної ради від­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ 11 вересня 2023 року «Про внесення змін до селищного бюджету на 2023 рік» №1917 становить 6 830 788,40 грн. з ПДВ.

Джерела фінансування: Державний бюджет України – 5 286 528 грн.; місцевий бюджет – 1 544 260,40 грн.

Вид предмета закупівлі – роботи.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості реконструкції, відповідно до Дефектного акту. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».

Очікувана вартість Реконструкція закладу загальної освіти із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин, Тернопільської області становить – 6 830 788,40 грн. з ПДВ.


Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо

Назва конкурентної процедури

Відкриті торги з особливостями

Публічне посилання на закупівлю

https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-09-08-011373-a/lot-53ef446c484344f2865caad2582e1f40

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік (кошти місцевого бюджету Гусятинської селищної ради)

Обґрунтування очікуваної вартості

Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників), в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Очікувана вартість формувалась за результатами проведення моніторингу цін, відповідно до найнижчої ціни яка була встановлена для бюджетних організацій на момент проведення моніторингу відповідно до ПКМУ від 19.07.2022 № 812 (із змінами і доповненнями внесеними постановою від 22.08.2023 № 896). Ціна на предмет даної закупівлі обов'язково повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції вартість послуг, пов’язаних з транспортуванням газу до точки входу в газорозподільну систему, до якої підключено об’єкти Замовника, витрати на оплату послуги замовленої потужності, що здійснюється постачальником газу на підставі Договору транспортування природного газу з Оператором ГТС, відповідно до норм Кодексу ГТС за тарифами, що визначені НКРЕКП.

При цьому до ціни газу не включається вартість послуг з розподілу природного газу, що є предметом регулювання окремого договору між Замовником та Оператором газорозподільної системи.

Відповідно до розрахунків вартості проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 1 844 235,78 грн з ПДВ.

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Назва конкурентної процедури

Відкриті торги з особливостями

Публічне посилання на закупівлю

https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-08-21-011850-a/lot-3baba22898fd4cbeb31b62d169ff1276

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік (кошти місцевого бюджету Гусятинської селищної ради)

Обґрунтування очікуваної вартості

Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників), в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та усіх інших витрат згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Відповідно до розрахунків вартості проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 253 000,00 грн з ПДВ.



Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Назва конкурентної процедури

Відкриті торги з особливостями

Публічне посилання на закупівлю

https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-01-12-009983-a/lot-bfac440ded454d9d9cc89abdaa30444f

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

1) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. №771/97-ВР (зі змінами).

2) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах».

3) інші нормативно-правові акти, що регулюють суспільні відносини у сфері закупівлі продуктів харчування для закладів освіти та відповідні вимоги ДСТУ (ГОСТ, ТУ).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік (кошти місцевого бюджету Гусятинської селищної ради)

Обґрунтування очікуваної вартості

Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу товарів сформована виходячи із його обсягів, спожитих за попередній період.

Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом

закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе

вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та усіх інших витрат згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Відповідно до розрахунків вартості проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 351 000,00 грн з ПДВ.

Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент

оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види хліба та хлібобулочних виробів на території України.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-

06 від 20.08.2019 р. та «Щодо передумов здійснення закупівель» № 3304-04/55366-06 від

10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види хлібобулочних виробів та хліба при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, на сайті Державної служби статистики України, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.


Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015:03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи

Назва конкурентної процедури

Відкриті торги з особливостями

Публічне посилання на закупівлю

https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-01-06-002331-a/lot-64cffed49d1548f98a0c9ac72d24e9bb

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

1) Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. №771/97-ВР (зі змінами).

2) Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах».

3) інші нормативно-правові акти, що регулюють суспільні відносини у сфері закупівлі продуктів харчування для закладів освіти та відповідні вимоги ДСТУ (ГОСТ, ТУ).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік (кошти місцевого бюджету Гусятинської селищної ради)

Обґрунтування очікуваної вартості

Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу товарів сформована виходячи із його обсягів, спожитих за попередній період.

Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та усіх інших витрат згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Відповідно до розрахунків вартості проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 544 000,00 грн з ПДВ.

Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент

оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види овочів та фруктів на території України.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-

06 від 20.08.2019 р. та «Щодо передумов здійснення закупівель» № 3304-04/55366-06 від

10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види овочів та фруктів при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, на сайті Державної служби статистики України, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.


Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Природний газ ДК 021:2015 (CPV): 09120000-6 – Газове паливо за номером закупівлі по процедурі відкриті торги з особливостями

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Природний газ; 09120000-6 – Газове паливо за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 – 09123000-7 – Природний газ.

Вид процедури закупівлі: відкриті торги згідно пункту З7 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VI1I зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості).

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2 152 005,70 грн. з ПДВ

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу природнього газу за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Планування закупівель, в тому числі визначення очікуваної вартості, є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року.

Починаючи з 01 жовтня 2015 року правові засади функціонування ринку природного газу України визначаються Законом України «Про ринок природного газу» (далі – Закон про ринок газу). Вказаний закон передбачає функціонування ринку природного газу, побудованого на принципах, зокрема, вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, забезпечення рівних прав на доступ до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ. Згідно з положеннями частини першої статті 1 Закону про ринок газу – суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Крім цього, частиною другою статті 12 Закону про ринок газу встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем.

Однак, у зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ), Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, затвердженим Законом України від 12 серпня 2022 року № 2500-ІХ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб (до 21 листопада 2022 року включно). Так 19 липня 2022 р. Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» № 812 (далі – Постанова № 812).

Відтак, Постанова №812 в розрізі введення воєнного стану в Україні визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (далі – спеціальні обов’язки), зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, підтримання належного рівня безпеки його постачання споживачам без загрози першочерговій цілі створення повноцінного ринку природного газу, заснованого на засадах вільної конкуренції з дотриманням принципів пропорційності, прозорості та недискримінації. Також відповідно до підпункту 4 пункту 2 Постанови №812 спеціальні обов’язки покладені на ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” – щодо забезпечення постачання природного газу споживачам, що є бюджетними установами відповідно до Бюджетного кодексу України, закладам охорони здоров’я державної власності (казенні підприємства та/або державні установи тощо), закладам охорони здоров’я комунальної власності (комунальні некомерційні підприємства та/або комунальні установи, та/або спільні комунальні підприємства тощо) (далі – бюджетні установи) на умовах передбачених пунктом 6 Постанови №812. Відповідно до вказаного пункту встановлено, що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 31 березня 2023 р. (включно) природний газ бюджетним установам на умовах договору постачання, укладеного з цим товариством на період до 31 грудня 2022 р., за ціною, що становить 16390 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).

Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень. Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – природного газу на підставі пункту 3 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме:

Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;

V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;

Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

Тому, враховуючи положення статті 117 Конституції України, де Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. А також беручи до уваги положення Постанови №812, якою врегульовано, що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 31 березня 2023 р. (включно) природний газ бюджетним установам. Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розмір бюджетного призначення. 2 152 005 ,70 грн., згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

Нормативно-правове регулювання. Закупівля природного газу, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями, Законом України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, що затверджені Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015 р. зі змінами (надалі – Правила постачання), Кодексом газотранспортної системи, затверджений Постановою НКРЕКП №2493 від 30.09.2015 р. зі змінами (надалі – Кодекс ГТС), Кодексом газорозподільних систем, затверджений НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 р. зі змінами (надалі – Кодекс ГРС), Постановою НКРЕКП №3010 від 24.12.2019 «Про прийняття Остаточного рішення про сертифікацію оператора газотранспортної системи», Постановою НКРЕКП №3011 від 24.12.2019 «Про видачу ліцензії з транспортування природного газу ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ», Постановою НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки», Постановою НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП» та іншими нормативними документами, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.

Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з 01.01.2023 року по 31.03.2023 р. включно

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання природного газу. За одиницю виміру кількості природного газу приймається метр кубічний, яка у скороченому вигляді має позначення – «м3». Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання попереднього та поточного календарних років, становить 130000 м3. на перший квартал 2023 року.

Відповідно до положення пункту 13 частини 1 розділу III Кодексу ГТС встановлено, що Природний газ, що подається в газотранспортну систему, повинен відповідати таким вимогам:

вміст метану (СІ), мол. % – мінімум 90;

вміст етану (С2), мол. % – максимум 7

вміст пропану (СЗ), мол. % – максимум 3

вміст бутану (С4), мол. % – максимум 2

вміст пентану та інших більш важких вуглеводнів (С5+), мол. % – максимум 1;

вміст азоту (N2), мол. % – максимум 5;

вміст вуглецю (С02), мол. % – максимум 2;

вміст кисню (02), мол. % – максимум 0,2;

вища теплота згоряння (25 °С/20 °С):

мінімум – 36,20 МДж/м-3 (10,06 кВт-год/м-3);

максимум – 38,30 МДж/м-3 (10,64 кВт-год/м-3);

вища теплота згоряння (25 °С/0 °С):

мінімум – 38,85 МДж/м-3 (10,80 кВт-год/м-3);

максимум – 41,10 МДж/м-3 (11,42 кВт-год/м-3);

нижча теплота згоряння (25 °С/20 °С):

мінімум – 32,66 МДж/м-3 (09,07 кВт-год/м-3);

максимум – 34,54 МДж/м-3 (09,59 кВт-тод/м-3);

температура точки роси за вологою °С – при абсолютному тиску газу 3,92 МПа – не перевищує мінус 8 (-8);

температура точки роси за вуглеводнями – при температурі газу не нижче 0 °С – не перевищує 0°С;

вміст механічних домішок: відсутні; вміст сірководню, г/м-3 – максимум 0,006; вміст

меркаптанової сірки, г/м-3 – максимум 0,02.

Решта технічних та якісних характеристик можливо згаданих за умовами тендерної документації передбачено в перелічених вище нормативних документах.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:

1 .Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами;

  1. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022року
  2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» від 19 липня 2022 р. № 812;
  3. Інші нормативні акти сфери публічних закупівель та сфері постачання природного газу кінцевому споживачу.


ПАСПОРТИ БЮДЖЕТНИХ ПРОГРАМ

НА 2021 РІК

2021

ПАСПОРТИ БЮДЖЕТНИХ ПРОГРАМ

на 2024 рік


КОШТОРИС
на 2024 рік

Заклади загальної середньої освіти
Заклади дошкільної освіти
Заклади позашкільної освіти
Комунальна установа "Гусятинський інклюзивно-ресурсний центр" Гусятинської селищної ради


КОШТОРИС

на 2023 рік

Заклади загальної середньої освіти
Заклади дошкільної освіти
Заклади позашкільної освіти
Комунальна установа "Гусятинський інклюзивно-ресурсний центр" Гусятинської селищної ради


КОШТОРИС
на 2022 рік

Заклади загальної середньої освіти
Заклади дошкільної освіти
Заклади позашкільної освіти
Комунальна установа "Гусятинський інклюзивно-ресурсний центр" Гусятинської селищної ради


КОШТОРИС
на 2021 рік

Заклади загальної середньої освіти

Заклади дошкільної освіти
Заклади позашкільної освіти
Комунальна установа "Гусятинський інклюзивно-ресурсний центр" Гусятинської селищної ради


ЗВІТИ
про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за 2021 рік


ЗВІТИ
про надходження та використання коштів загального фонду
закладів загальної середньої освіти


ЗВІТИ
про надходження та використання коштів загального та спеціального фонду закладів дошкільної освіти

ЗВІТИ
про надходження та використання коштів загального фонду комунальної установи "Гусятинський інклюзивно-ресурсний центр" Гусятинської селищної ради

ЗВІТИ
про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень комунальної установи "Гусятинський інклюзивно-ресурсний центр"
Гусятинської селищної ради

ЗВІТИ
про надходження та використання коштів загального фонду
закладів позашкільної освіти


ЗВІТИ
про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду
за І півріччя 2021 року



ЗВІТИ
про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.