Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Сидорів
Оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Сидорів
Найменування і місце знаходження закладу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Сидорів, Тернопільська область, Чортківський район, с. Сидорів, вул. Парадна, 1.
Найменування посади та умови оплати праці: директор загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Сидорів; посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002р. №1298 “Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери”, Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2007р. №643 “Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки”, наказу МОН від 26.09.2005р. №557 “Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ”, наказу МОН від 15.04.1993р. №102 “Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти”.
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче спеціаліста або магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до Закону України “Про повну загальну середню освіту”.
Перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі:
· заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”
· автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
· копія паспорта громадянина України;
· копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня спеціаліста або магістра;
· копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
· довідка про відсутність судимості;
· довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
· мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Документи приймаються з 29.04.2021 по 28.05.2021 року з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 год, в п'ятницю з 8:00 по 16:00 год, обідня перерва з 13:00 до 14:00 год, за адресою: Тернопільська обл., Чортківський р-н, смт Гусятин, просп. Незалежності, 12.
Дата і місце проведення конкурсного відбору: визначаються за рішенням конкурсної комісії відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Гусятинської селищної ради додатково.
Проведення конкурсного відбору здійснюється у три етапи: 1) перевірка знань законодавства у сфері освіти у письмовій формі (40 хв); 2) вирішення ситуаційного завдання (10 хв); 3) презентація перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти (10 хв).
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: Перун Любов Ігорівна – головний спеціаліст відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради, тел. 2 20 13,lyubovperun9@gmail.com
Можна ознайомитись тут:
Коментарi